اقتصادی

معاون بازاریابی گروه اسنپ: اسنپ در ۱۱ سالگی خود به دنبال همراه کردن نسل جدید است

در طول برگزاری کمپین تولد اسنپ، کاربران با اشتراک‌گذاری استوری شخصی خود شانس دریافت جایزه دارند. اسنپ برای این رویداد دو جایزه بزرگ آیفون ۱۷ در نظر گرفته است که به قید قرعه به همراهانش اهدا می‌شود.

سوپراپ اسنپ وارد یازدهمین سال فعالیت خود شد و به همین مناسبت کمپینی تعاملی با عنوان «۱۱ سال دوستی» اجرا می‌کند. اسنپ در ۱۳۹۳، با تمرکز بر حمل‌ونقل، آغاز به کار کرد و امروز به یکی از بزرگ‌ترین اکوسیستم‌های خدمات آنلاین کشور تبدیل شده است که میلیون‌ها کاربر را در بخش‌های مختلف زندگی شهری همراهی می‌کند.

گروه اسنپ

تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده در تولد ۱۱ سالگی

در کمپین تولد ۱۱ سالگی اسنپ که با شعار «دوستیمون یکِ یکه!» اجرا می‌شود هر کاربر می‌تواند بر اساس داده‌های یک سال گذشته خود در این سوپراپ کاراکتر اختصاصی‌اش را دریافت کند. این کاراکتر نشان‌دهنده سبک استفاده افراد از سوپراپ است؛ از کاربر وفادار به اسنپ‌خودرو گرفته تا علاقه‌مند به سفارش غذا یا اهل خرید سوپرمارکتی.

کمپین «۱۱ سال دوستی» تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده برای کاربران ایجاد می‌کند که بر پایه‌ تحلیل داده‌های رفتاری یک‌ سال گذشته طراحی شده است. میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، ضمن اشاره به پشت سر گذاشتن یک دهه‌ تلاش و یادگیری، ۱۱ سالگی این برند را فصلی همراه با خلق تجربه‌ای هوشمند برای برقراری پیوندی عمیق با نسل جدید توصیف می‌کند و در این باره می‌گوید: «نوآوری در اسنپ همواره بر پایه‌ داده و فناوری تعریف شده است. امروز، با تکیه بر الگوریتم‌های یادگیری ماشین و تحلیل رفتار کاربر، می‌توانیم تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده برای مخاطبان ایجاد کنیم. در کمپین ۱۱ سالگی اسنپ، داده‌های یک سال گذشته‌ کاربران با کمک هوش مصنوعی پردازش می‌شود و در قالب یک لندینگ اختصاصی با کاراکتر منحصربه‌فرد به نمایش درمی‌آید. این رویکرد پاسخی به نیازهای نسل جدید کاربران است که انتظار تعاملات شخصی‌تر دارند و در عین حال نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند ارتباط میان برند و سبک زندگی کاربران را بازتعریف کند.»

هدایایی به پاس همراهی

در طول برگزاری کمپین تولد اسنپ، کاربران با اشتراک‌گذاری استوری شخصی خود شانس دریافت جایزه دارند. اسنپ برای این رویداد دو جایزه بزرگ آیفون ۱۷ در نظر گرفته است که به قید قرعه به همراهانش اهدا می‌شود.

در طول این کمپین، کاربران با مراجعه به بخش «استوری» سوپراپ، علاوه بر مرور رفتار کاربری خود، داستان شخصی و کاراکتر اختصاصی‌شان را دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. معاون بازاریابی گروه اسنپ در این باره توضیح می‌دهد که این تجربه شخصی‌سازی‌شده، ضمن قدردانی از همراهی کاربران، فرصتی برای تعامل بیشتر و خلق محتوای کاربرمحور فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا